torsdag den 5. december 2013

Vintersokker

November måned stod egentlig i babys tegn hvad angår bloggen her. Jeg har da også fået syet et par bukser og en enkelt savlesmæk, som jeg vil vende tilbage til i et andet indlæg. Jeg har flere babyting på tapetet, men jeg nåede bare ikke mere i november.

Lidt andet er det dog blevet til - blot ikke til baby. Jeg har endelig fået disse sokker færdige.



Første sok blev færdig først på foråret, men der har jo heller ikke været brug for dem før nu. Så det er vel egentlig meget god timing.

Mønsteret er Django af Cookie A.  og garnet er Marks & Kattens Fame.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser de lækre ud! Tak for henvisningen til mønstret. Det kunne jeg godt finde på at købe en dag.

    SvarSlet
  2. Tak :) Jeg er ret vild med opskrifterne fra Cookie A.

    SvarSlet